معاون اول رئیس جمهور گفت: همه مسئولان از روز نخست زلزله، زحمات زیادی کشیده اند ولی نواقصی وجود دارد که به سرعت باید رفع شود.

معاون رئیس جمهور: نواقص موجود در مناطق زلزله زده خوی به سرعت باید رفع شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد مخبر سه شنبه شب در پایان جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این سفر به دستور رئیس جمهور انجام شد، بررسی‌ها صورت گرفته و نواقص موجود باید به سرعت برطرف شود.

وی با اشاره به بررسی مشکلات زلزله زده خوی در حوزه‌های مختلف گفت: مردم مطمئن باشند که دولت همه تلاش خود را برای آرامش مردم و بازگشت زلزله زدگان به زندگی عادی به کار خواهد گرفت.

مخبر تاکید کرد: رئیس جمهور به صورت جدی پیگیر رفع مشکلات زلزله زدگان است و روزانه چند بار در این خصوص گزارش گیری می‌کند.

وی اظهار کرد: نیاز به چادر و وسایل گرمایشی ازجمله والر در بین زلزله زدگان وجود داشت که با همراهی نهادهای مختلف سعی می‌شود که طی ۴۸ ساعت آینده رفع شود.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: برخی کارها هم در برنامه‌های دراز مدت قرار می‌گیرد از جمله اینکه خانه‌ها، مغازه‌ها و وسایل منازل مردم آسیب دیده و باید برای آنها در دولت تصمیم گیری شود.

مخبر با اشاره به اینکه در زمین لرزه‌ها برای جبران خسارت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات در نظر گرفته می‌شود، بیان کرد: روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت در این خصوص تصمیم گیری شده و اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.